Biuro Podróży Invitatio

O nas

Szanowni Państwo,

Od 32 lat mamy przyjemność organizować dla Państwa wycieczki, wypoczynek i wyjazdy „szyte na miarę”!

W latach 90-tych – biuro działa od czerwca 1991 roku – rozpoczynaliśmy od organizacji kolonii, obozów i wczasów. Wtedy działaliśmy tylko na terenie Polski. Rok 1992 przyniósł nam wszystkim zmiany. Paszporty mogliśmy mieć w domu, a Europa otwierała dla nas swoje granice i nie było warunkiem koniecznym posiadanie wiz. Tak zaczęliśmy organizować wyjazdy poza Polskę i dawne Domoludy, do Francji, Anglii, Danii czy Włoch. Od 1995 r. narciarsko na stałę zagościliśmy w Dolomitach.

Jesteśmy małym biurem, a w historii naszej jest wysyłanie autokarami w sezonie ferii mazowieckich (2 tygodnie) około 1000 osób. Przez prawie 10 lat dzierżawiliśmy pensjonat pod Paryżem, w pięknej miejscowości Saint Maur, gdzie od stycznia do grudnia gościliśmy wycieczki szkolne, obozy młodzieżowe.

Potrzeby poznawania pięknych miejsc w Europie i dalej były ogromne. Nasi Klienci wyjeżdżali zwiedzać zabytki, wypoczywać, rozgrywać mecze tenisowe, ćwiczyć, trenować taniec, jeździć na nartach, żeglować czy chodzić po górach.

Dla INVITATIO niestraszne są nowe tematy czy specjalne życzenia Klienta. Posiadane zaplecze profesjonalnych kontrahentów gwarantuje nam i naszym Klientom realizację wymarzonego wyjazdu.

Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy do kontaktu!